Top

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αγορά Προϊόντων

1. Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε εκατοντάδες προϊόντα και εξοπλισμό κομμωτηρίων.
2. Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται στην αριστερή στήλη της οθόνης σας. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν εύκολα και γρήγορα.
3. Η Qure.gr κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
 
Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:
 
Στην Qure.gr πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας.
Παρ’ολα αυτά για οτιδήποτε συμβεί και θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελίας σας, παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής προϊόντων.
 
Υπαναχώρηση
Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας του εξολοκλήρου, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων μεταφοράς και αντικαταβολής. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.
To b-spot.gr υποχρεούται να επιστρέψει εξολοκλήρου το ποσό της παραγγελίας και των μεταφορικών εντός 14 ημερολογιακών ημερών. 
 
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία που θα την παραλάβετε.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να συμφωνεί το ΙΜΕΙ.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών ή σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί,  τότε η Qure.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
 
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις, θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Συσκευασία, απόδειξη λιανικής πώλησης κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Qure.gr, είτε τηλεφωνικά είτε γραπτά με email.
 
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
2. το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΤΔΑ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
4. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η Qure.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
 
Ακύρωση Παραγγελίας 
1. Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας.
2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ. ΕΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ, ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ.
 

Επιστροφές προϊόντων γίνονται  δεκτές ΜΟΝΟ εφόσον τα προϊόντα  βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχει καταστραφεί η ταινία ασφαλείας και γνησιότητας του προμηθευτή, μαζί με την συνοδευτική απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού ή κατεστραμμένου/αλλοιωμένου προϊόντος, προκειμένου να γίνει η δωρεάν αντικατάσταση από την εταιρεία, θα πρέπει να σταλούν φωτογραφίες από την παραλαβή του προϊόντος που να αποδεικνύουν την κατάσταση παραλαβής στο email μας.

An oasis of beauty

Reset Password